Asistență și ajutor clienți

Cum pot să rezerv o călătorie?

Fie rezervaţi călătoria aici pe internet sau sunaţi echipa noastră de servicii clienți. Aceasta vă stă cu plăcere la dispoziţie la numărul 0800 896 242 (zilnic între orele 9:00-21:00).

Cum pot să plătesc călătoria?

În caz de rezervare, respectivul operator turistic indică modalitățile de plată pe care le acceptă pentru plata călătoriei dvs. În funcţie de operatorul turistic, aveţi posibilitatea de a vă hotărî pentru o plată în baza unei facturi prin card sau prin transfer bancar. Alte informaţii privind condiţiile de plată ale operatorilor le găsiţi în Termeni și condiţii generale ale Agențiilor de turism.

Călătoria mea a fost rezervată ferm?

Primiţi de la noi imediat un e-mail cu un rezumat al rezervării. Vă rugăm să citiţi cu atenţie acest e-mail. În interval de 2-3 zile veţi primi confirmarea rezervării din partea operatorului turistic.

Dacă nu aţi primit un e-mail cu rezumatul rezervării, verificaţi mai întâi dacă e-mailul nu cumva a ajuns în folderul spam. Dacă nu, atunci echipa noastră de service vă ajută în continuare. Ne puteţi apela la numărul 0800 896 242 (zilnic între orele 9:00-21:00).

Am rezervat o călătorie. Când primesc documentele necesare?

După plata întregului preţ al călătoriei, documentele de călătorie vi se trimit, prin e-mail sau prin poştă, conform prevederilor din Termeni și condiţii generale ale Agențiilor de turism.

Pot să rezerv deja o călătorie pentru următorul sezon?

Pe pagina noastră de internet vi se afişează pentru toate călătoriile termenele disponibile. Din păcate, o rezervare pentru alte termene nu este posibilă.

Ce este un voucher?

Voucherul este dovada pentru serviciile pe care le-aţi rezervat.

Cum pot să comunic dorinţe speciale?

Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că dorinţele clienţilor sunt întotdeauna non-obligatorii. Însă hotelierii se străduiesc întotdeauna să vă îndeplinească, pe cât posibil, dorinţele. În caz de dorinţe speciale, echipa noastră de servicii clienți vă ajută mai departe.

Cum pot să îmi modific rezervarea respectiv să-mi stornez călătoria?

Vă rugăm să ţineţi întotdeauna cont de condiţiile exacte de stornare, întrucât acestea sunt diferite în funcţie de operatorul turistic. Întrucât pentru o modificare a călătoriei sau pentru o stornare de regulă survin taxe, adresaţi-vă echipei noastre de servicii clienți. Aceasta vă stă cu plăcere la dispoziţie la numărul 0800 896 242 (zilnic între orele 9:00-21:00).

De unde ştiu dacă animalele domestice sunt primite în hotel?

Vă rugăm să vă uitaţi în descrierea produsului aferentă hotelului dvs. Dacă în descrierea hotelului nu există precizări, vă rugăm să vă adresaţi echipei noastre de servicii clienți. Aceasta vă stă cu plăcere la dispoziţie la numărul 0800 896 242 (zilnic între orele 9:00-21:00).

Cât de sigure sunt datele mele personale?

Datele dvs. sunt utilizate numai pentru derularea rezervării călătoriei dvs. şi nu sunt transmise către terţi. Pentru transmiterea datelor dvs. utilizăm o criptare SSL care asigură faptul că datele dvs. nu pot fi citite de persoane neautorizate.

Ce prevedere este valabilă pentru bagajul de mână?

Reglementare de până acum:
Din motive de securitate şi de confort, de regulă este permis numai un bagaj de mână per persoană în cabină. Limita de greutate pentru acest bagaj fluctuează în funcţie de compania de transport aerian, între 5 şi 8 kg, dimensiunile maxime sunt de 55 x 40 x 20 cm. În bagajul de mână nu aveţi voie să luaţi obiecte ascuţite sau tăioase, acestea pot fi transportate numai în bagajul de cală. Precizare: tuturor pasagerilor li se recomandă să se informeze, înainte de plecarea în călătorie, despre limitările actuale valabile în cazul companiei de transport aerian: anumite companii de transport aerian pot avea alte limitări legate de bagajul de mână şi pot da informaţii despre acestea.

Unde găsesc principiile companiei?

Principiile companiei noastre le găsiţi prin linkul următor: http://www.lidl.ro/ro/principiile-companiei.htm